تعمیرات اتوماسیون صنعتی چیست؟

تعمیرات اتوماسیون صنعتی

کمپانی‌های سازنده قطعات و تجهیزات اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق معمولا پاسخگوی افراد نبوده و خدمات پس از فروش این کمپانی‌ها در ایران، عملا به یک مشکل تبدیل شده است. گاهی خرابی یک قطعه می‌تواند ضرر بزرگی را به صنعتگران وارد کند. از این رو؛ در صورت عدم تعویض قطعات، نیاز به تعمیرات اتوماسیون صنعتی احساس می‌شود. برای این منظور بهتر است افرادی را بیابید که در این زمینه توانمند باشند و بتوانند این تجهیزات را تامین نمایند. اگر به دنبال مرکزی برای تعمیرات اتوماسیون صنعتی می‌گردید و قصد دارید عیوب دستگاه‌ها و تجهیزات را رفع نمایید، در ادامه این محتوا از فروشگاه پی ال سی 7 ما را همراهی نمایید.

تعمیرات اتوماسیون صنعتی

اتوماسیون صنعتی چیست؟

قبل از این که به بررسی تعمیرات اتوماسیون صنعتی بپردازیم، لازم است درباره اتوماسیون صنعتی بیشتر بدانید. اتوماسیون صنعتی، در واقع مجموعه‌ای از ماشین‌آلات، ربات‌ها و یا دستگاه‌هاست که منجر به یک تولید صنعتی شده و ترکیبی از مواد اولیه را به محصول نهایی تبدیل می‌کند. امروزه اتوماسیون صنعتی آنچنان تاثیری روی صنعت و تولیدات گذاشته است که نبود آن تمام خط تولید و صنعت را دچار مشکل می‌کند. پی ال سی زیمنس، اچ ام آی، درایورها، کنترل‌کننده‌ها، هشداردهنده‌ها و… از جمله تجهیزات اتوماسیون صنعتی به شمار می‌روند. تولید کالاهای باکیفیت و مورد انتظار در حجم بالا توسط اتوماسیون صنعتی توانسته است نیاز صنعتگران را رفع نماید. اما؛ خرابی و ایجاد مشکل در این قطعات می‌تواند کارکرد یک خط تولید را به طور کامل با مشکل روبه‌رو کند. اینجاست که تعمیرات اتوماسیون صنعتی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. برای رفع عیب و یا تعمیرات قطعات و تجهیزات اتوماسیون می‌توانید از قسمت تعمیرات فروشگاه پی ال سی 7 کمک بگیرید.

تعمیرات اتوماسیون صنعتی

کاربردهای اتوماسیون صنعتی

امروزه شاهد کاربردهای وسیع اتوماسیون صنعتی در صنایع مختلف هستیم. وجود این سیستم‌های پیشرفته در صنایع پتروشیمی، نفت، گاز، صنایع شیمیایی، غذایی و خودروسازی باعث شده است تا کیفیت و حجم تولیدات به میزان قابل توجهی افزایش یابد. از این رو؛ خرابی و عیب قطعات اتوماسیون صنعتی، باعث توقف چرخه تولید در قسمتی از صنایع خواهد شد. توقف خط تولید این صنایع ضررهای مالی بسیاری را برای صنعتگران به دنبال دارد. از این رو؛ صنعتگران به دنبال خرید قطعات اتوماسیون صنعتی از فروشگاهی هستند که خدمات پس از فروش داشته باشد. فروشگاه پی ال سی 7 از جمله بزرگ‌ترین نمایندگی‌های برند زیمنس در سراسر کشور است که دارای خدمات پس از فروش بوده و تعمیرات اتوماسیون صنعتی را نیز انجام می‌دهد. از طرفی، قیمت خرید پی ال سی، اچ ام آی، کنترل‌گرها، هشداردهنده‌هاو دیگر قطعات صنعتی در این فروشگاه بسیار مناسب می‌باشد. برای انجام تعمیرات و یا تهیه تجهیزات و قطعات صنعتی می‌توانید به سایت پی ال سی 7 مراجعه کنید.

تعمیرات اتوماسیون صنعتی

خرابی تجهیزات اتوماسیون صنعتی چه مشکلاتی را در پی خواهد داشت؟

خرابی تجهیزات و قطعات اتوماسیون صنعتی در بیشتر مواقع برای کارخانجات و صنعتگران ایجاد مشکل می‌کند. چرا که کمپانی‌های سازنده این قطعات معمولا در ایران پاسخگویی نداشته و خدمات پس از فروش این کمپانی‌ها عملا غیرقابل استفاده خواهد شد. فروشگاه پی ال سی 7، بزرگ‌ترین واردکننده قطعات و تجهیزات اتوماسیون صنعتی در کشور بوده و پاسخگوی صنعتگران در زمینه خدمات پس از فروش، گارانتی و یا تعمیرات اتوماسیون صنعتی خواهد بود. در نتیجه؛ با خرید قطعات و تجهیزات اتوماسیون صنعتی از این فروشگاه، دیگر نگرانی وجود نخواهد داشت.

تعمیرات پی ال سی

در غیر این صورت؛ علاوه بر خسارت‌هایی که در زمینه تولید و درآمدزایی به صنعتگران وارد می‌شود، مشکلات دیگری نیز گریبان‌گیر آن‌ها خواهد شد. عدم پاسخگویی کمپانی‌های سازنده برای تعمیرات اتوماسیون صنعتی و همچنین پیشرفت روزانه تکنولوژی و تامین قطعات جدید مشکلات زیر را در پی دارد.

  • بالا بودن قیمت تجهیزاتی که از رده تولید خارج شده‌ و دچار عیب و مشکل می‌باشند.
  • عدم دسترسی به قطعات
  • واردات زمان‌بر

تعمیر اتوماسیون صنعتی

خدمات پس از فروش و همچنین واحد تعمیرات اتوماسیون صنعتی دپارتمان فنی تکنوکلید، قادر است نیازهای صنعتگران را به خوبی رفع نماید. در نتیجه؛ سعی کنید خرید و یا تهیه قطعات و تجهیزات صنعتی مورد نیاز خود را از برندها و یا کمپانی‌های سازنده‌ای انجام دهید که دارای نمایندگی رسمی در ایران باشند. شایان ذکر است که فروشگاه پی ال سی 7، نماینده رسمی برند زیمنس در ایران است.

تعمیرات اتوماسیون صنعتی

پی ال سی 7، مرجعی مطمئن برای بسیاری از مشکلات اتوماسیون صنعتی

پی ال سی 7 با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و به‌روزترین تجهیزات و دستگاه‌ها در زمینه عیب‌یابی، اندازه‌گیری و تست به عنوان بزرگ‌ترین مرجع برای تعمیرات اتوماسیون صنعتی در سراسر کشور شناخته می‌شود. این کمپانی خدمات مختلفی را در زمینه رفع عیوب تجهیزات به مشتریان خود ارائه می‌دهد. علاوه بر این‌ها؛ سابقه و تجربه کاری، گارانتی ارائه شده به مشتریان، استفاده از قطعات اورجینال، سرعت عمل بالا، قیمت منصفانه و مناسب و همچنین به‌کارگیری نیروهای متخصص و کاردان باعث شده است تا دپارتمان فنی تکنوکلید به خوبی بتواند نیازهای تعمیراتی افراد را رفع نماید.

تعمیر پی ال سی

خدمات پی ال سی 7 در زمینه تعمیرات اتوماسیون صنعتی

خدمات پی ال سی 7 در زمینه رفع عیوب و تعمیرات تجهیزات و قطعات اتوماسیون صنعتی زیمنس گسترده بوده و شامل موارد زیر می‌باشد:

  • تعمیرات تخصصی CPU
  • تعمیر تخصص ماژول‌های ورودی و خروجی آنالوگ و یا دیجیتالی
  • تعمیرات اتوماسیون صنعتی نظیر پی ال سی، کنتاکتور، درایورها، اچ ام آی و… به صورت کاملا تخصصی
  • تعمیرات تخصص ماژول‌های شبکه‌های صنعتی
  • تعمیر انواع سافت‌استارترها
  • تعمیرات انواع سرو درایوها و سرو موتورها
  • تعمیرات تخصص انواع نمایشگرهای صنعتی از برند زیمنس
  • ارائه گارانتی معتبر برای قطعاتی که تعویض شده‌اند

تعمیرات اتوماسیون صنعتی

چرایی خرید قطعات و تجهیزات اتوماسیون صنعتی از فروشگاه پی ال سی 7

فروشگاه پی ال سی 7، دارای نمایندگی رسمی زیمنس در سراسر کشور بوده و خدمات پس از فروش این کمپانی را در داخل کشور ارائه می‌دهد. از طرفی؛ کیفیت بالای قطعات، قیمت بسیار مناسب، گارانتی محصولات و همچنین وجود انواع قطعات و تجهیزات اتوماسیون صنعتی در این فروشگاه باعث شده است تا به عنوان بهترین مرجع برای تامین نیاز صاحبان صنایع شناخته شود. اما؛ مهم‌ترین دلیل صنعتگران برای خرید تجهیزات اتوماسیون صنعتی از فروشگاه اتوماسیون صنعتی پی ال سی 7، تعمیرات اتوماسیون صنعتی می‌باشد. در این صورت؛ صنعتگر می‌تواند قطعه‌ای که دارای ایراد است را جهت تعمیرات به فروشگاه پی ال سی 7  سپرده و در کمترین زمان خط تولید خود را مجددا راه‌اندازی کند.

تعمیرات اتوماسیون صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×