قطعات اتوماسیون صنعتی

قطعات اتوماسیون صنعتی

طیف گسترده‌ای از تجهیزات صنعتی شامل اچ ام آی‌ها، پی ال سی‌ها، درایوها، کنترل‌کننده‌ها، سنسورها، محرک‌ها و اندازه‌گیرها در دسته اتوماسیون صنعتی قرار می‌گیرند. قبل از اینکه قطعات اتوماسیون صنعتی را مورد بررسی قرار دهیم، بهتر است درباره اتوماسیون صنعتی بیشتر بدانید. در این محتوا از فروشگاه پی ال سی 7، به بررسی اتوماسیون صنعتی، قطعات آن و خرید آن‌ها از پی ال سی 7 پرداخته‌ایم. همچنین با مطالعه این مقاله از قیمت خرید قطعات اتوماسیون صنعتی نیز اطلاع خواهید یافت.

 اتوماسیون صنعتی چیست؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ماشینی شدن دستگاه‌ها، در کارخانجات و کمپانی‌های تولیدکننده به جای به کارگیری نیروهای انسانی، از دستگاه‌ها استفاده می‌شود. در حقیقت؛ می‌توانیم بگوئیم که هدایت خط تولید در بیشتر کارخانجات توسط ربات‌ها و بدون دخالت نیروی انسانی صورت می‌گیرد. پی ال سی در صنعت به اندازه‌ای پیشرفته شده است که توانسته به عنوان لوگوی اتوماسیون تغذیه شناخته شود. پی ال سی‌ها از جمله مهم‌ترین تجهیزات و قطعات اتوماسیون صنعتی می‌باشند. از معروف‌ترین برندهای پی ال سی می‌توانیم به زیمنس اشاره کنیم. برای خرید انواع پی ال سی و دیگر قطعات اتوماسیون صنعتی می‌توانید به فروشگاه پی ال سی 7 مراجعه کرده و نسبت به خرید محصولات با قیمت مناسب اقدام نمایید. همچنین جهت تعمیرات اتوماسیون صنعتی به پی ال سی 7 مراجعه نمایید .

قطعات اتوماسیون صنعتی

قطعات اتوماسیون صنعتی

حال که با مفهوم اتوماسیون صنعتی آشنا شدید، وقت آن رسیده که قطعات اتوماسیون صنعتی را نیز بشناسید. فروشگاه پی ال سی 7 برای حل مشکلات کنونی در صنایع مختلف، باکیفیت‌ترین قطعات و تجهیزات اتوماسیون صنعتی از برند زیمنس را وارد کرده و صنعت‌گران عزیز را در جهت خرید این محصولات یاری می‌دهد. تمامی قطعاتی که توسط این فروشگاه در اختیار مشتریان و صنعت‌گران قرار می‌گیرند، دارای گارانتی بوده و از خدمات پس از فروش برخوردار می‌باشد. در ادامه برخی از قطعات صنعتی موجود در فروشگاه پی ال سی را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

پی ال سی:

یکی از قطعات اتوماسیون صنعتی که به عنوان کنترل‌کننده و برنامه‌پذیر کامپیوتری شناخته می‌شود، PLC نام دارد. پی ال سی‌ها قادرند یک خط تولید و یا یک فرایند خاص را به صورت کاملا خودکار پردازش کنند. پی ال سی معمولا اطلاعات را از سنسور دریافت کرده و بر اساس برنامه از پیش تعیین شده، داده‌ها را پردازش کرده و خروجی‌ها را تولید می‌کند. علاوه بر این‌ها، پی ال سی قادر است عملکرد دستگاه، دمای سیستم، هشدارها، شروع و یا توقف پردازش‌ها را در طی اجرا ثبت نماید. PLCها انواع مختلفی داشته و با قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسند. فروشگاه پی ال سی 7، انواع پی ال سی را با قیمت‌های بسیار مناسبی در اختیار صنعت‌گران و خریداران قرار می‌دهد.

اچ ام آی:

برای برقراری ارتباط با پی ال سی، وجود اچ ام آی اجباری است. اچ ام آی، در واقع واسطی ما بین انسان و ربات بوده و به صورت صفحه نمایش ساده یا با صفحه کلید وارد می‌شود. با داشتن اچ ام آی؛ کاربران می‌توانند در حین اجرا، اطلاعات جدیدی را به پی ال سی وارد کنند.

کنترل‌کننده دما:

کنترل‌کننده دما یکی دیگر از قطعات اتوماسیون صنعتی موجود در فروشگاه پی ال سی 7 می‌باشد. از این قطعه صنعتی برای حفظ دمای پیش فرض در دستگاه‌های صنعتی و گرمایشی استفاده می‌شود.

سرو موتور:

در فرآیندهایی که نوع حرکت و موقعیت از اهمیت بالایی برخوردار است، از سرو موتورها (AC/DC) به جای موتورهای AC و یا DC استفاده می‌شود. توقف‌های دقیق و همچنین دقت در دوران از جمله ویژگی‌های این قطعه صنعتی به شمار می‌رود. در دستگاه‌های CNC و ربات‌ها شاهد استفاده از سرو موتورها هستیم. برای خرید این محصول نیز می‌توانید به فروشگاه پی ال سی 7 مراجعه نمایید.

اینورتر:

برای تبدیل ولتاژ مستقیم به ولتاژ متناوب از اینورتر یا درایور استفاده می‌شود. این قطعه صنعتی قادر است برق شهری (ولتاژ 220 ولت و فرکانس 50 هرتز) را به ولتاژ مستقیم و سپس مجددا به ولتاژ متناوب با فرکانس و ولتاژ دلخواه تبدیل نماید. فروشگاه پی ال سی 7، انواع مختلفی از قطعات صنعتی از جمله پی ال سی، اچ ام آی و اینورتر را با قیمت بسیار مناسبی برای فروش عرضه می‌دارد.

Stepper Motor:

موتورهای پله‌ای یا استپر موتورها، موتورهایی هستند که می‌توانند هر دور کامل خود را به بخش‌های مساوی تقسیم و دوران کنند. از این قطعات اتوماسیون صنعتی می‌توانیم برای شمارش دوران‌ها و یا قرارگیری شفت موتور در موقعیت‌های خاص استفاده نماییم. در صورتی که به موتورهای استپر نیاز دارید، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در سایت فروشگاهی پی ال سی 7 با ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

انکودر یا حسگر:

از جمله متداول‌ترین قطعات اتوماسیون صنعتی، انکودرها می‌باشند. این قطعات صنعتی می‌توانند حرکت را به سیگنال‌های الکتریکی تبدیل کنند. این محصول در صنایع مختلف به ویژه صنعت بسته‌بندی برای اندازه‌گیری سرعت و موقعیت مورد استفاده قرار می‌گیرد. انکودرها انواع مختلفی داشته و در فروشگاه پی ال سی 7 موجود می‌باشند.

سنسورها:

سنسورها برای تبدیل دامنه انرژی به دامنه الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. سنسورهای تماسی و غیر تماسی در انواع مختلف القایی، فشار، نوری و خازنی در بازار موجود می‌باشند. سنسورها جزو کلیدی‌ترین قطعات اتوماسیون صنعتی شناخته می‌شوند.

قطعات اتوماسیون صنعتی

خرید قطعات اتوماسیون صنعتی

برای این که در رقابت‌های صنعتی پیروز شوید، باید از قطعات و تجهیزات صنعتی باکیفیت، قیمت مناسب و منطبق با نیازهای مشتری استفاده کنید. بسیاری از صنایع در تلاش هستند تا از اتوماسیون صنعتی جهت تولید یکپارچه محصولات بدون حضور نیروی انسانی استفاده کنند. استفاده از قطعات اتوماسیون صنعتی باعث می‌شود کیفیت محصولات و نرخ تولید بالا رفته و هزینه طراحی و تولید محصول به اندازه چشمگیری کاهش پیدا کند.

برای خرید قطعات اتوماسیون صنعتی، به فروشگاه پی ال سی 7 مراجعه کرده و در قسمت محصولات، محصول مورد نظر خود را برگزینید. سپس؛ با شماره تماس‌های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس گرفته و ضمن اطلاع از قیمت محصولات، سوالات خود را از آن‌ها بپرسید. همچنین می‌توانید قیمت‌های فروشگاه ما را با دیگر فروشگاه‌ها مقایسه کرده و سپس نسبت به خرید قطعه صنعتی اقدام کنید.

فروشگاه پی ال سی 7 و خرید قطعات اتوماسیون صنعتی

فروشگاه پی ال سی 7، بیش از 40 سال است که در زمینه صنعتی و برق فعالیت می‌کند. این فروشگاه با هدف وارد کردن جنس اورجینال، بالابردن سطح تکنولوژی و سطح اگاهی افراد فعالیت کرده و همین باعث شده است تا به عنوان بزرگ‌ترین واردکننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی از برند زیمنس شناخته ‌شود. زیمنس یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های اروپایی است که در زمینه اتوماسیون صنعتی و زیرساخت‌ فعالیت می‌کند. این برند به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده فناوری‌های صرفه‌جویی در انرژی نیز شناخته می‌شود. از این رو؛ با خرید از برند زیمنس، دیگر نگران هیچ چیز نباشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×