پی ال سی زیمنس S7_200

پی ال سی زیمنس S7_200

در این نگاشت خاص از سایت PLC7 قصد داریم به طور کامل شما را با یکی از سری‌های خاص زیمنس یعنی پی ال سی زیمنس S7_200 آشنا کنیم. اگر اطلاعات چندانی در خصوص این سری خاص از پی ال سی زیمنس در اختیار ندارید؛ در ادامه به معرفی کامل این محصول، مزایای آن خواهیم پرداخت. بدون شک پی ال سی زیمنس S7_200 در دسته پی ال سی‌های ماژولار کامپکت محسوب می‌گردد و در صنایع مختلفی برای کاربردهای کاملا مختلف و وسیع مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مطالعه این موضوع هیجان انگیز با ما تا پایان مقاله همراه بمانید.

پی ال سی

در سایر مقالات از سایت پی ال سی ۷ در رابطه با مفهوم کلمه پی ال سی و معرفی این دستگاه خاص به وفور صحبت نموده‌ایم. در این قسمت تنها اشاره کوتاهی به این مفهوم خواهیم داشت؛ زیرا شاید فرصت مطالعه سایر مقالات را نداشته باشید. پی ال سی زیمنس S7_200 را در این مقاله به طور کامل بشناسید.

پی ال سی زیمنس S7_200

پی ال سی که بهترین شرکت سازنده آن زیمنس آلمان است یک نوع رایانه دیجیتال صنعتی است که از طریق ورودی آن می‌توان انواع برنامه‌های دلخواه و فرامین مورد نظر را به آن داده و آن گاه شروع به  مشاهده نتایج نمود. شما عزیزان در حال مطالعه مقاله پی ال سی زیمنس S7_200  از سایت PLC7 هستید.

به عبارتی دیگر پی ال سی‌ها باعث بهبود عملکرد انواع صنایع می‌باشند و در مراکز مختلف کوچک و بزرگ از آن‌ها کمک گرفته می‌شوند. جالب است بدانید که این محصول در طبقه‌بندی‌های مختلفی نظیر مینی، کمپکت و ماژولار قرار دارد. پی ال سی زیمنس S7_200  جزو پی ال سی‌های کمپکت میکرو محسوب می‌گردد.

معرفی سایت PLC7

از طریق سایت پی ال سی ۷ شما عزیزان می‌توانید نسبت به تهیه و خرید انواع مختلف پی ال سی‌های دلخواه خود در برند زیمنس آلمان اقدام فرمایید. هم‌چنین مجموعه پی ال سی۷ که به عنوان نماینده پی ال سی زیمنس آلمان شناسایی شده است؛ تنها در بحث فروش انواع پی ال سی نظیر پی ال سی زیمنس S7_200 فعالیت نداشته و دارای تیم تخصصی فعال در زمینه فروش و تعمیرات اتوماسیون صنعتی نیز می‌باشد. برای بهره‌مندی از تمامی خدمات مجموعه پی ال سی ۷ همچون تعمیرات و خرید تجهیزات اتوماسیون صنعتی کافیست همین حالا به سایت این فروشگاه منتخب مراجعه فرمایید.

پی ال سی زیمنس S7_200

به چه نوع پی ال سی‌هایی، دی ال سی ماژولار گفته می‌شود؟

همان‌طور که در قسمت بالا اشاره نمودیم پی ال سی‌ها در طبقه‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند که یکی از بهترین انواع ابتدایی آن‌ها؛ پی ال سی‌های کمپکت است. این دسته خاص از پی ال سی‌ها برخلاف انواع آن‌ها نظیر پی ال سی‌های ماژولار امکان توسعه بر اساس نیاز مشتریان را ندارند و جزو اولین نمونه‌های سری s7 محسوب می‌گردند.

جالب است بدانید که این نوع خاص از پی ال سی  یک واحد تمام عیار برای تامین نیازهای افراد به پی ال سی محسوب می‌گردد و شامل ماژول سی پی یو، ورودی، خروجی و منبع تغذیه خاص خود می‌باشد. خود پی ال سی‌های s7 نیز از انواع مختلفی برخوردارند که در این مقاله تنها به معرفی پی ال سی زیمنس S7_200 پرداخته‌ایم. برای بهره‌مندی از خدماتی نظیر فروش و تعمیرات اتوماسیون صنعتی به سایت PLC7 مراجعه فرمایید.

معرفی زیمنس S7_200

در پی ال سی زیمنس S7_200 که اولین سری از s7 است یک واحد پی ال سی تمام عیار متناسب با نیاز متقاضیان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. به دلیل وجود امکانات محدودتر این سری خاص  عمدتا برای سیستم‌هایی با کارایی ساده‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای فروش و تعمیرات اتوماسیون صنعتی و هم‌چنین خرید انواع پی ال سی‌های صنعتی مختلف نظیر پی ال سی زیمنس S7_200 و یا سایر مدل‌ها نظیر پی ال سی زیمنس s7-400 کافیست همین حالا به سایت PLC7 مراجعه فرمایید.

پی ال سی زیمنس S7_200

البته این نوع سیستم در حال حاضر دیگر توسط شرکت زیمنس آلمان تولید نمی‌گردد و نمونه‌های قوی‌تری همچون پی ال سی زیمنس s7-1200 جایگزین این محصول گشته‌اند که دارای ورودی خروجی بیشتر، پردازنده قوی‌تر و کارایی بیشتری در صنایع گوناگون می‌باشند. از طریق سایت پی ال سی ۷ می‌توانید همین حالا نسبت به خرید این محصول ویژه اقدام فرمایید.

اگر بخواهیم به طور دقیق‌تر و تنها در یک نگاه به معرفی این سری خاص از پی ال سی زیمنس بپردازیم؛ چه مواردی مهم هستند؟

همان‌طور که اشاره نمودیم اولین سری تولید از زیمنس s7 همین پی ال سی زیمنس S7_200 بود که به عنوان یک مدل ساده با کاربرد محدود شناخته شد. در یک نگاه بایستی بگوییم که این پی ال سی خاص و قدیمی زیمنس برای مقاصد و اهدافی با سطح کنترل پیچیده مناسب است که از برنامه‌ریزی کاملا آسان و ساده‌‌ای نسبت به سایر نمونه‌ها برخوردار است.

در این سری خاص ورودی و خروجی آن به صورت برد بوده و عرضه آن به صورت کمپکت! یعنی تمامی امکانات سیستم در یک مجموعه انجام می‌پذیرند. تنوع نسبتا بالایی در نوع خود دارد که امکان افزودن ماژول اضافی در کنار پردازنده در صورت نیاز در آن وجود دارد. دارای قیمت بسیار مناسبی است و جزو میکروهای ارزان قیمت پی ال سی محسوب می‌گردد.

پی ال سی زیمنس

از پی ال سی زیمنس S7_200 برای چه کاربردهایی کمک گرفته می‌شود؟

به طور کلی؛ از این پی ال سی خاص با کم‌ترین قیمت برای کارهای صنعتی در سطح پایین و متوسط کمک گرفته می‌شود. بنابراین؛ پی ال سی زیمنس سری ۲۰۰ مناسب کارهای صنعتی بزرگ و پیچیده نیست.

چرا برای این مدل پی ال سی جایگزین توسط زیمنس آلمان انجام گرفت؟

همان‌طور که اشاره نمودیم تعداد ورودی خروجی‌ها و ماژول‌های موجود در این سری بسیار محدود هستند و از طرفی مناسب کارهای صنعتی بزرگ و سنگین نیست؛ بنابراین شرکت زیمنس در حال حاضر سری s7-1200 را به عنوان جایگزین برای پی ال سی زیمنس S7_200 ورژن قدیمی معرفی نموده است.

قیمت این پی ال سی چند است؟

به دلیل قدیمی بودن، قیمت این محصول نسبت به سایر نمونه‌ها کمتر است. بنابراین؛ اگر این گزینه برای کارهای شما مناسب است؛ می‌توانید به جای تهیه نمونه‌های قوی با قیمت بالا از این نمونه خاص کمک بگیرید. برای بهره‌مندی از خدمات سایت پی ال سی ۷ نظیر فروش و تعمیرات پی ال سی صنعتی به این مجموعه مراجعه فرمایید. قیمت دقیق پی ال سی زیمنس S7_200 را از سایت پی ال سی ۷ به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×